כיום, בעידן הסמארטפונים והאינטרנט, לא קל למשוך את תשומת ליבם של קהלי היעד לקידום המותג. התחרות היא קשה, ואלפי בעלי עסקים מתחרים על ליבם של הצרכנים.
בליל הפרסום הצליחו סרטוני תדמית לבלוט וליצור שיווק יעיל באמצעות רגשות – הם משפיעים על אמונות, מעוררים נוסטלגיה ופנייה מיידית. סיפור קצר בסרטון תדמית יכול להראות את מאפייני המותג תוך פחות מדקה ולשכנע את הקהל ליצור איתנו קשר. כן, זה כל כך פשוט.
הפקת סרטון וידאו זהו צורך של כל עסק
הרוב המכריע של לקוחותינו שוב אמר לנו כי הכסף שהשקיעו בהפקת סרטוני תדמית החזיר את העלות, ואף פתח ערוצי פרסום ושיווק שמעולם לא חשבו עליהם. סרטון תדמית איכותי יכול להוות טריגר.
לאחר הזכייה באמון הלקוחות בחברה, זה יעורר את הלקוחות לרכוש מוצרים או שירותים; הסרט הקצר
המעוצב בקפידה עשוי להיות נושא שכולם מדברים עליו, והוא גם אחד מהתוכן הזכור ביותר שלך.